Mars'ta hayvan sürüsü bulunduğu öne sürüldü

Kızıl Gezegen Mars'ın NASA tarafından yayınlanan bir fotoğrafı, gezegende Dünya benzeri bir yaşamın varlığı tartışmalarını yeniden alevlendirdi. İnternette şu günlerde son derece popüler hale gemleye başlayan komplo teorisine göre Mars'ta hayvan sürüleri yaşıyor.

Haberlinki
02 Nisan 2018 Pazartesi 16:18
Mars'ta hayvan sürüsü bulunduğu öne sürüldü

Kızıl Gezegen Mars, NASA tarafından yayınlanan bazı fotoğraflarla yeniden gündemde. En azından gündemi hiç değişmiyor; Mars'ta hayat mı var?

İnternet aleminde yayfın hale gelmeye başlayan yeni bir komplo teorisine göre Mars'ta tıpkı Dünya'da olduğu gibi hayvan sürüleri yaşıyor. Bu iddiaya dayanak olarak da NASA'nın yaynladığı bir fotoğraf gösteriliyor.

İddiaları ele alan bir video, YouTube'a yüklendi. Video gösterilen bazı fotoğraflarda kilometrelerce alana yayılan nokta biçimindeki nesneler göze çarpıyor.

Ünlü komplo teorisyeni Neal Evans, videoda gösterilen fotoğrafların Kızıl Gezegen Mars'ta yaşamın kanıtı olduğunu söylüyor.

Bahsi geçen fotoğrafın, gezegenin Kuzey Kutbu bölgesinde çekildiğini belirten Neal, fotoğrafın Mars'ta bir ekosistemin varlığının kanıtı olduğunu düşünüyor.

Mars'ta gerçekte ne var?

Fotoğrafların kalitesinin düşük olduğunu söyleyen Neal, yine de su akıntılarının, göllerin, beslenme bölgelerinin ve su temelli yaşam formlarının seçilebildiğini vurguluyor.

Videoyu izleyen bir kullanıcı ''Mars'ta daa önce uzay üsleri ve uzay filosu gördük ve şimdi de bir şeyler yetiştiriyorlar'' gibi yorumlarla, iddiaları alaya aldı.

İddiaları son derece inandırıcı bulan bir başka kullanıcı ise, son derece müthiş bir tespitin yapıldığını ve orada neyin olduğunu tahmin etmenin zor olduğunu söyledi.

Senelerdir Mars ile ilgili araştırmalar yaptığını belirten Neal'a göre Mars hakkında bildiğimiz her şey yalnızca bizlere izin verilen kadarı.

Mars'ta hiyeroglif ve piramit bulunduğu öne sürüldü!

NASA yalanlıyor!

Mars hakkında ardı arkası kesilmeyen yaşam iddialarına ise NASA'nın cevabı net: Mars'ta hayat yok!

NASA, Kızıl Gezegen Mars'ın milyarlarca yıl önce güneş fırtınaları sebebiyle atmosferini kaybettiğini ve bu yüzden gezegendeki tüm okyanusların ortadan kalktığını ve yaşamın yok olduğunu açıklıyor.

Bazı bilim insanları, Mars'ta yer altı suyu varlığının bulunduğuna düşünse de buna dayanak olacak bir tespit henüz yapılmadı.

Anlaşılan o ki Mars'ta çekilecek her fotoğraf, yüzey şekilleri sebebiyle yaşam iddialarını sürekli gündeme getirecek.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.